Výměna / vrácení zboží / reklamace
Náš e-shop je od základu tvořen a uzpůsoben tak, abyste mohli snadno vybrat tu nejvhodnější variantu. I přesto se samozřejmě může stát, že obleček či jiný výrobek nebude sedět tak, jak jste si představovali. Nemusíte mít strach, i na to jsme připraveni...
Výměna / vrácení BEZ udání důvodu
Reklamace
Royal Pets Salon&Boutique je "místo, kde kvalita vítězí nad kvantitou". To je naše motto, naše priority, podle kterých se řídíme a kvalita nabízeného zboží je pro nás na prvním místě. Nicméně jsme stále pouze lidé a může se stát, že nám něco unikne. V takovém případě nás prosím neprodleně kontaktujte a zboží odešlete na naši adresu. Na vyřízení reklamace je stanovena zákonná lhůta 30 pracovních dní, nicméně se samozřejmě budeme snažit vše výřidit, co nejrychleji.
Doručí-li Vám kurýrní služba zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, doporučujeme jej nepřebírat. Pokud i přes zřejmé poškození takovou zásilku převezmete, podepište dopravci formulář o převzetí poškozené zásilky. Pokud tak neučiníte, nemůže být na pozdější reklamace z důvodu poškození během přepravy brán zřetel.
Adresa
Vždy nás prosím před odesláním zboží na níže uvedenou adresu kontaktujte. Vaše reklamace se tak k plné spokojenosti vyřídí co nejpohodlněji a hlavně co možná nejdříve. Děkujeme!
Royal Pets Veronika Čechová
Husovo náměstí 59
346 01 Horšovský Týn
TELEFON
Na telefonu jsme k dispozici každý všední den mezi 9:30 a 19:00.
(+420) 733 639 652
E-MAIL
Na e-mailu jsme prakticky neustále.
salon@royalpets.cz nebo eshop@royalpets.cz
FACEBOOK
Napište nám přes Facebook Messenger.
facebook.com/RoyalpetsSalon